fredag 4 januari 2008

Kontentan - överst på önskelistan

För er som är intresserade av ledarskap, management, personlig utveckling eller liknande borde ta en titt på kontentan (http://www.kontentan.se/).
Ett suveränt koncept för exempelvis mig som har så lite tid, så mycket vilja att lära mig mycket inom ämnet... Kontentan sammanfattar böcker till en folder på 8 sidor. Helt suveränt!
Dessa foldrar använde jag flitigt under min tid på Hyper Island och det är något jag verkligen saknar idag... men min födelsedag står inför dörren och jag såg min chans!

Defenitivt prisvärt men inte en chans att den typen av pengar kan läggas av mig eller min familj i dag! Nästan 4000 kronor för 20 kontentor, 50 nerladdningar pdf och tillgång till arkivet innehållande 220 st. Lipfärdig - den är ju såååå bra - synd.

Men som nämnt ovan, för er med intresset och med pengarna är detta ett suveränt sätt att hålla sig ajour, skaffa sig massor med kunskaper utan att behöva plöja igenom tung litteratur. Hittar du däremot en som verkligen klingar bra och fångar ditt intresse kan du ju välja att köpa fullversionen i bokhandeln - utan att köpa grisen i säcken!

Inga kommentarer: